Grafika - Kiskukta (40 pont)
Készítsd el a fenti képet a Kiskuktáról! A Minta szöveget ne írd rá!
- A rajzot kiskukta.png néven mentsd el!
- A rajzlap mérete 500 * 800 képpont legyen.
- Próbálj a mintához leginkább hasonló rajzot készíteni.
A rajz készítésekor a következőkre figyelj:
- A rajz elkészítéséhez alakzatokat használj, ne szabadkézi rajzolást! Az alkalmazott szoftvertől függően javasolt az összetartozó alakzatokat (nadrág, kabát, torta, fakanál, fej, sapka) külön csoportba foglalni vagy külön rétegen elkészíteni.
- Minél több részletet rajzolsz meg megfelelő alakzattal, megfelelő irányban, méretben és színben, annál több pontot kapsz a feladatra.
Színek
- Az arc színe RGB(255,180,180), a gombok és a nadrág színe RGB(180,90,40).
- A cipő színe RGB(10,80,150).
- A fakanál színe RGB(240,180,130).
- A torta alapja RGB(220,220,220) színű, a tésztája RGB(255,255,0), a habja fehér és a díszei a nadrág színével megegyező.
- A ruha és a sapka fehér színű. A kukta szemei lehetnek a képtől eltérő színűek.
Konyha
- Legyen konyhája a kuktának. Töltsd le az internetről egy konyha fényképét, melyen el tudod helyezni úgy a Kiskuktát, hogy valósághűnek tűnő módon álljon a konyha padlóján.
- Ügyelj rá, hogy a fénykép megfelelő felbontású legyen, rendelkezzen az újrafelhasználáshoz és a módosításhoz megfelelő licenccel. A rajz alján helyezd el a kép elérhetőségét tartalmazó hivatkozást. Ezt a hivatkozást egy CC.txt nevű jegyzettömb fájlba is írd bele, majd ezt is töltsd fel a többi fájllal együtt.
- Helyezd a Kiskuktát a fényképre. Ügyelj rá, hogy a rajzlap mérete továbbra is 500 * 800 képpont méretű legyen, a tájolása lehet álló vagy fekvő is. Ehhez mind a konyha fényképét, mind a kiskuktát feltehetően át kell méretezni. A konyhában lévő Kiskuktát ábrázoló képet konyha.png néven töltsd fel.