Grafika - Kiskukta (40 pont)


Készítsd el a fenti képet a Kiskuktáról! A Minta szöveget ne írd rá!

  • A rajzot kiskukta.png néven mentsd el!
  • A rajzlap mérete 500 * 800 képpont legyen.
  • Próbálj a mintához leginkább hasonló rajzot készíteni. 

A rajz készítésekor a következőkre figyelj:

  • A rajz elkészítéséhez alakzatokat használj, ne szabadkézi rajzolást! Az alkalmazott szoftvertől függően javasolt az összetartozó alakzatokat (nadrág, kabát, torta, fakanál, fej, sapka) külön csoportba foglalni vagy külön rétegen elkészíteni.
  • Minél több részletet rajzolsz meg megfelelő alakzattal, megfelelő irányban, méretben és színben, annál több pontot kapsz a feladatra.

Színek

  • Az arc színe RGB(255,180,180), a gombok és a nadrág színe RGB(180,90,40). 
  • A cipő színe RGB(10,80,150). 
  • A fakanál színe RGB(240,180,130). 
  • A torta alapja RGB(220,220,220) színű, a tésztája RGB(255,255,0), a habja fehér és a díszei a nadrág színével megegyező. 
  • A ruha és a sapka fehér színű. A kukta szemei lehetnek a képtől eltérő színűek.

Konyha

  • Legyen konyhája a kuktának. Töltsd le az internetről egy konyha fényképét, melyen el tudod helyezni úgy a Kiskuktát, hogy valósághűnek tűnő módon álljon a konyha padlóján. 
  • Ügyelj rá, hogy a fénykép megfelelő felbontású legyen, rendelkezzen az újrafelhasználáshoz és a módosításhoz megfelelő licenccel. A rajz alján helyezd el a kép elérhetőségét tartalmazó hivatkozást. Ezt a hivatkozást egy CC.txt nevű jegyzettömb fájlba is írd bele, majd ezt is töltsd fel a többi fájllal együtt.
  • Helyezd a Kiskuktát a fényképre. Ügyelj rá, hogy a rajzlap mérete továbbra is 500 * 800 képpont méretű legyen, a tájolása lehet álló vagy fekvő is. Ehhez mind a konyha fényképét, mind a kiskuktát feltehetően át kell méretezni. A konyhában lévő Kiskuktát ábrázoló képet konyha.png néven töltsd fel.